Dimarts, novembre, 26, 2024
El doctor Kyriakos Kotsoglou, vicegovernador de Turisme de la regió de Creta, comparteix una visió exclusiva de la participació estratègica de l'illa a Philoxenia 2024 i la seva sòlida visió turística. Coneguda pel seu encant inigualable, Creta continua posicionant-se com una destinació principal, atraient milions de visitants anualment d'Europa i més enllà.
La participació de Creta Philoxenia 2024 va mostrar el seu compromís de consolidar la seva posició com a principal destinació turística. Amb un programa complet de promoció turística que abasta més de 40 exposicions anuals, Creta va aprofitar l'esdeveniment per amplificar el seu atractiu global. Amb un estand atractiu que va destacar la bellesa natural i els productes tradicionals de l'illa, Creta va celebrar més de 30 reunions B2B amb professionals de mercats clau, com Dinamarca, els EUA i l'Índia, fomentant associacions estratègiques per impulsar el turisme.
El màrqueting innovador va emfatitzar l'encant divers de Creta, retratant les seves ciutats cosmopolites del nord, els paisatges tranquils del sud i l'interior ric en la UNESCO com un refugi durant tot l'any. Eines digitals d'avantguarda, inclosa la Creta increïble portal, va enriquir l'experiència del visitant mitjançant mapes interactius i narració immersiva.
Tot i que Europa continua sent el mercat principal de Creta, els esforços d'expansió es dirigeixen a Amèrica del Nord i del Sud, el Golf Aràbig i Àsia. S'espera que el proper aeroport internacional d'Iràklion catalitzi les rutes de vols directes, desbloquegi nous mercats i millori la connectivitat global de Creta.
Creta continua encantant amb la seva autenticitat, sostenibilitat i infinitat d'ofertes, preparades per atraure visitants d'arreu del món alhora que manté la seva reputació com un veritable "petit continent".
Creta participa cada any en més de 40 exposicions turístiques i tallers i roadshows, amb un dels programes de promoció turística més complets entre destinacions europees i mediterrànies. Philoxenia 2024, com a Atenes en uns dies Internacionals són les exposicions gregues que “omplen” el nostre programa de promoció turística. No són les exposicions amb l'atractiu de WTM a Londres, ITB a Berlín o TOP Resa a París, no tenen la durada la mida o el trànsit CMT a Stuttgart, o Fitur a Madrid, sinó que són les nostres exposicions nacionals i com a tals. , nosaltres, Creta els seguirem recolzant, donarem part de la nostra brillantor com a destinació i n'agafarem. Sí, la Philoxenia – Hotelia 2024 ha augmentat la nostra visibilitat com a destinació com una joia dins de la nostra promoció turística.
La Regió de Creta va participar amb un estand propi a l'exposició, mostrant les belleses de la nostra illa i alguns dels seus meravellosos productes tradicionals representatius. Paral·lelament ha mantingut més de 30 reunions B2B, amb professionals del turisme de països com Dinamarca, Noruega, França, Bulgària, Hongria, Polònia, Índia, Estats Units, etc. Així mateix, el seu estand va ser visitat, entre d'altres, per diversos hotelers. i agents d'arreu de Grècia, així com molts grups de persones que van mostrar un interès real per la informació sobre Creta i les ganes de visitar-la personalment.
Creta té una capacitat extraordinària per seduir-te amb les seves històries. Aquest és el nostre lema i la capacitat de Creta que té tres cares diferents. La seva part nord, que reuneix les grans ciutats, el 30% dels hotels de Grècia, amb un atractiu per a un allotjament de 5 estrelles i una vida cosmopolita, mentre que el seu sud és alternatiu i encantador com un conte de fades. Però el seu aspecte realment especial és el seu interior, amb els seus llocs de la UNESCO, muntanyes, gorgs i totes les belleses de la natura. Amb un eix d'autenticitat i una visió de la seva sostenibilitat, Creta és diferent a ella mateixa, té mil formes diferents, és un petit continent i et convida a descobrir-lo els 365 dies de l'any.
Al portal web de la Regió de Creta, veureu com podeu explorar i descobrir tots els bells elements de la nostra illa. Mapes interactius, material i contingut d'arreu, vídeos famosos amb històries precioses que us portaran des de la platja més concorreguda fins al lloc més desolat, des de la sorra fins a les roques, des de la cova on va néixer Zeus fins als seus ports venecians. Entra, mira, explora, descobreix, combina i per a qualsevol pregunta que tinguis la Regió de Creta estarà al teu costat.
Europa, com a líder mundial del turisme, és el principal proveïdor de Creta. Més d'un milió d'alemanys cada any i prop d'ells, els britànics, els escandinaus envaeixen els costats occidental i oriental de Creta, els Països Baixos i Polònia, l'Europa central però també els països del Mediterrani i els Balcans, constitueixen una sèrie de visitants. 6.5 milions cada any juntament amb Israel i els EUA.
Els propers mercats objectiu a seguir són l'expansió del mercat nord-americà i sud-americà, però també els països del golf aràbiga. Estem treballant amb molta cura en això, la manca de vols directes és un factor inhibidor, però el nou aeroport d'Iràklion atraurà un nombre molt gran de nous vols directes i "enlairarà" Creta. Després d'aquests mercats segueix Àsia i, per descomptat, el mercat rus i ucraïnès volem tornar ja que va ser molt alt, fins a l'inici de la crisi geopolítica. Creta està segur que en els propers anys s'establirà com una destinació autèntica i famosa i sostenible.
Va ser un plaer per a mi fer-vos somiar despert amb Creta.
etiquetes: Creta, grècia, Kyriakos Kotsoglou, Philoxenia 2024
Dimecres, gener 22, 2025
Dimecres, gener 22, 2025
Dimecres, gener 22, 2025
Dimarts, gener 21, 2025
Dimarts, gener 21, 2025
Dimecres, gener 22, 2025
Dimarts, gener 21, 2025