Divendres, desembre 6, 2024
Walter Isenberg, president i conseller delegat de Sage Hospitality Group, no és aliè als canvis dinàmics de la indústria de l'hostaleria de luxe. Durant una entrevista exclusiva a la INSPIRE Luxury Hospitality Conference, va compartir valuoses idees sobre les demandes canviants dels viatgers de luxe i l'evolució del mercat global de l'hostaleria. Amb la indústria recuperant-se dels impactes de la COVID-19, el sector dels viatges de luxe està experimentant un creixement sense precedents, especialment als mercats urbans i turístics. A mesura que evolucionen les expectatives dels consumidors de luxe actuals, Isenberg posa èmfasi en la necessitat d'innovar i personalitzar les experiències, ja que els viatgers ara busquen més que el luxe: exigeixen l'inesperat.
Segons Isenberg, el client de luxe ha experimentat una transformació important en els últims anys. Ja no satisfet amb allò convencional o previsible, el viatger de luxe d'avui anhela l'inesperat. “El client de luxe està canviant realment. Els consumidors d'avui no volen l'esperat, volen l'inesperat, però de la bona manera", va dir. Per a les marques de luxe, això significa allunyar-se de les ofertes estandarditzades i centrar-se en oferir experiències úniques i personalitzades que ressonin a nivell personal.
El canvi cap a la personalització és una de les tendències més definitòries dels viatges de luxe. Els viatgers ara esperen que les seves experiències s'adaptin a les seves preferències individuals, ja sigui un itinerari a mida, experiències privades o allotjaments que van més enllà de les ofertes de luxe habituals. "El client vol que els coneguis allà on són", explica Isenberg, destacant com aquesta personalització està impulsant el creixement del segment de viatges de luxe.
La indústria mundial dels viatges, especialment en el segment de luxe, ha experimentat una recuperació important després de la pandèmia de la COVID-19. Si bé els mercats urbans van trigar més a recuperar-se, les destinacions turístiques van experimentar un augment immediat de la demanda. Segons Isenberg, aquesta tendència es pot atribuir a l'augment del treball a distància i a la creixent popularitat de les vacances de "treballar des de qualsevol lloc". "La gent volia estar a les estacions, treballant des de qualsevol lloc", diu, tot i que amb humor afegeix que no està segur de quanta feina estava passant.
Amb els viatgers que buscaven tant oci com flexibilitat, els mercats turístics van experimentar un auge immediat. En canvi, els mercats urbans s'estan posant al dia, amb un creixement accelerat a mesura que més viatgers de luxe tornen a destinacions de la ciutat.
Aquest ressorgiment de la demanda també està estretament lligat a una oferta més limitada d'allotjaments de luxe. Els nous desenvolupaments hotelers s'enfronten a costos elevats i tipus d'interès més elevats, cosa que dificulta la construcció de noves propietats de luxe. "El nou subministrament està molt limitat i és molt car de construir", assenyala Isenberg. Aquesta escassetat de subministrament, combinada amb una gran demanda, fa que la indústria de l'hostaleria de luxe estigui preparada per a un èxit continuat en els propers anys. "Crec que els propers anys seran molt, molt bons per al nostre negoci", afegeix.
L'escassetat de nous desenvolupaments hotelers de luxe, juntament amb la creixent demanda d'experiències úniques i de gamma alta, crea una tempesta perfecta per al creixement de la indústria de l'hostaleria de luxe. Amb menys propietats noves que ingressen al mercat, les marques de luxe establertes estan a punt per prosperar. Aquest escenari presenta una oportunitat perquè marques com Sage Hospitality Group maximitzin el potencial de les seves propietats existents alhora que exploren maneres innovadores de satisfer les demandes en evolució del viatger de luxe actual.
La combinació de la demanda d'experiències autèntiques i personalitzades i una oferta nova limitada fa que les empreses d'hostaleria de luxe puguin centrar-se a oferir experiències inoblidables i de gran valor per als seus hostes. A mesura que els viatgers busquen més que un lloc on allotjar-se, busquen experiències immersives i un cop en la vida que reflecteixin els seus gustos i preferències individuals.
A més de la demanda de personalització i experiències úniques, la sostenibilitat continua sent un dels principals punts de conversa en la indústria dels viatges de luxe. A mesura que els viatgers són més conscients del seu impacte mediambiental, les marques d'hostaleria de luxe estan sota una pressió creixent per adoptar pràctiques sostenibles. "La sostenibilitat és una conversa que passa a tot arreu", reconeix Isenberg. Els viatgers de luxe d'avui no només es preocupen pel luxe, sinó també per la petjada ambiental de les seves opcions de viatge.
Per a les marques de luxe, això significa anar més enllà de les iniciatives a nivell superficial i assegurar-se que la sostenibilitat s'integra en tots els aspectes de les seves operacions. Des de materials de construcció ecològics i pràctiques eficients energèticament fins a donar suport a les comunitats locals i reduir els residus, la sostenibilitat ja no és només una tendència, sinó que és una necessitat per al viatger de luxe modern.
De cara al 2025, Isenberg es mostra optimista sobre el creixement continuat del mercat de viatges de luxe, sobretot a mesura que la indústria es continua recuperant dels efectes de la pandèmia. A mesura que augmenta la demanda d'experiències de luxe, les marques hauran de centrar-se en la innovació i la personalització per mantenir-se competitives. Ja sigui per oferir itineraris personalitzats, experiències locals úniques o opcions de luxe sostenibles, la clau de l'èxit serà satisfer les necessitats en constant canvi del viatger modern.
Es preveu que el creixement dels viatges de luxe continuï, especialment als mercats urbans i turístics, on la demanda d'experiències personalitzades i úniques es mantindrà forta. Per a marques com Sage Hospitality Group, la capacitat d'oferir experiències de luxe realment a mida serà un gran diferenciador.
Els coneixements de Walter Isenberg ofereixen una visió del futur de la indústria dels viatges de luxe. Amb un èmfasi en la personalització, les experiències úniques i la sostenibilitat, les marques d'hostaleria de luxe han d'adaptar-se a les expectatives en evolució dels seus clients. A mesura que la indústria segueixi recuperant-se i creixent, aquells que puguin oferir experiències inesperades i personalitzades lideraran el camí.
Sage Hospitality Group, sota el lideratge d'Isenberg, està ben posicionat per prosperar en aquesta nova era de viatges de luxe. En centrar-se en els valors d'autenticitat, personalització i sostenibilitat, el grup està preparat per satisfer les demandes del viatger de luxe i garantir el creixement i l'èxit continuats en els propers anys.
etiquetes: Colorado, Experiències de viatge personalitzades, Denver, viatges globals, tendències de l'hostaleria, Conferència inspirar, Jornada INSPIRE Hoteleria de luxe, viatges de luxe, Viatges de luxe EUA, Creixement dels viatges post-COVID, Recuperació del mercat turístic, Mercats turístics, Sage Group Hospitality, Viatge 2025, tendències de viatges, Mercats urbans i turístics, Mercats Urbans, EUA, Walter Isenberg
Dimecres, gener 22, 2025
Dimecres, gener 22, 2025
Dimecres, gener 22, 2025
Dimarts, gener 21, 2025
Dimarts, gener 21, 2025
Dimecres, gener 22, 2025
Dimarts, gener 21, 2025