TTW
TTW

Ashford Hospitality Trust obre el camí per al creixement hoteler sostenible, aprofitant models d'ingressos innovadors a tota la seva cartera global

Dilluns, febrer 3, 2025

A mesura que la indústria global dels viatges continua evolucionant, les principals companyies d'hostaleria estan buscant maneres innovadores de maximitzar la rendibilitat mentre millorar les experiències dels hostes. En aquest esforç, Ashford Hospitality Trust, Inc. (AHT) recentment va anunciar la finalització de quatre projectes clau sota la seva iniciativa “GRO AHT”., un programa estratègic orientat a la conducció 50 milions de dòlars en creixement de l'EBITDA. Amb un focus en fluxos d'ingressos auxiliars, satisfacció dels hostes i eficiència operativa, aquests esforços marquen un pas important modernització dels serveis hotelers tota la cartera d'AHT.

Aquestes actualitzacions, que van des de Optimització del menú i millores d'aparcament a millores comercials i ajustos estratègics de tarifes- estan dissenyats per augmentar la rendibilitat i millorar l'experiència global dels hostes. En un sector on les expectatives dels clients estan al màxim, aquestes iniciatives tenen el potencial remodelar el futur de les operacions hoteleres i influir en les tendències mundials del turisme.

Millorar el menjar d'hotel amb l'enginyeria de menús

Un dels canvis més notables implementats a través del Iniciativa “GRO AHT”. és un Anàlisi integral de l'enginyeria del menú. La iniciativa se centra en optimitzar l'oferta d'aliments i begudes (F&B). a augmentar la rendibilitat sense comprometre la qualitat. Mitjançant l'anàlisi preferències de menjador dels convidats, estructures de costos i rendiment del menú, els hotels poden introduir models de preus més estratègics mantenint o millorant la satisfacció del client.

El sector de l'hostaleria ha vist a demanda creixent d'experiències gastronòmiques úniques, amb molts viatgers que busquen cuina d'inspiració local, opcions gurmet i alimentació sostenible. Mitjançant aquesta anàlisi, Les propietats hoteleres d'AHT poden refinar els seus menús per alinear-se amb les preferències dels consumidors en evolució, atraient així més convidats restaurants i salons a l'establiment.

Solucions d'aparcament més intel·ligents per millorar els ingressos i la comoditat dels hostes

En molts llocs urbans i turístics, aparcament pot ser alhora un actiu i un repte per hotels. El Iniciativa “GRO AHT”. ha abordat això mitjançant la implementació Modificacions del contracte d'aparcament i estratègies de maximització d'ingressos. En adoptar preus dinàmics, sistemes de reserva prèvia i opcions d'aparcament per nivells, els hotels poden crear una experiència perfecta per als hostes alhora que genera ingressos addicionals.

Per als viatgers que arriben cotxe de lloguer o vehicle personal, tenint aparcaments racionalitzats poden millorar la seva estada global. A les ciutats on l'aparcament és de prima, aquest enfocament no només millora la comoditat sinó que també reforça l'avantatge competitiu d'un hotel.

Dinamització de botigues de regals i botigues de racons

Els espais comercials dins dels hotels sovint es passen per alt, però ofereixen un oportunitat d'augmentar la comoditat dels hostes i generar ingressos addicionals. A través d’un actualitzar les seleccions de productes de la botiga de regals i les estratègies de preus, AHT pretén alinear les experiències de venda al detall a l'hotel amb les expectatives dels hostes.

Mitjançant la incorporació productes d'origen local, records exclusius i articles essencials de viatge d'alta demanda, els hotels poden augmentar el trànsit a peu a les botigues del lloc. Molts viatgers moderns prefereixen solucions de finestreta única, i una botiga de regals ben curada poden millorar la seva experiència alhora que proporcionen necessitats d'última hora abans de la sortida.

Presentació de taxes estratègiques de preservació històrica

Hotels en certs districtes patrimonials i zones culturalment significatives tenir la capacitat d'introduir taxes de conservació històrica, que contribueixen al manteniment i conservació de fites emblemàtics. Sota el Iniciativa “GRO AHT”., s'estan introduint estratègicament ajustos a aquestes tarifes si escau.

Tot i que alguns hostes poden percebre inicialment aquests càrrecs com una despesa addicional, la transparència sobre com les tarifes contribueixen a preservar els llocs històrics i enriquir les experiències dels hostes llauna augmentar l'acceptació i el compromís. Amb molts viatgers valorant l'autenticitat i la importància històrica, els hotels poden utilitzar aquesta estratègia per millorar l'atractiu d'allotjar-se en una propietat amb un llegat únic.

Impacte immediat en el creixement dels ingressos i les tendències de la indústria dels viatges

Des que van llançar aquests quatre iniciatives a finals de 2024, ha informat AHT resultats financers positius, amb un augment de més de 3 milions de dòlars anuals en EBITDA incremental de l'hotel. L'empresa també ho va assenyalar El RevPAR (ingressos per habitació disponible) del desembre de 2024 va augmentar més d'un 4%, Mentre que el creixement total dels ingressos gairebé es va duplicar, destacant el l'eficàcia d'aquestes noves estratègies d'ingressos.

L'impacte potencial d'aquestes iniciatives va més enllà de la cartera d'AHT, ja que reflecteixen a un canvi més gran en la manera en què els hotels s'adapten a les necessitats en evolució dels viatgers.

Un enfocament avançat de la inversió en hostaleria

AHT, a trust d'inversió immobiliària (REIT) especialitzat en hotels de luxe i de servei complet, està compromès l'ampliació del valor per a l'accionista mitjançant iniciatives estratègiques com “GRO AHT”. La capacitat de l'empresa per identificar oportunitats de generar ingressos sense comprometre la qualitat del servei és un exemple de com s'han d'adaptar les empreses d'hostaleria modernes a les condicions canviants del mercat.

Els inversors en el sector dels viatges són cada cop més centrant-se en una rendibilitat sostenible a llarg termini més que en mesures de reducció de costos a curt termini. Aprofitant la seva actius immobiliaris i coneixements operatius, AHT està demostrant com els hotels poden crear nous canals d'ingressos alhora que millora la satisfacció dels hostes.

Implicacions globals per a l'hostaleria i els viatges

El sector de l'hostaleria ha patit grans canvis en els darrers anys, Amb les expectatives dels hostes es mouen cap a experiències més curades, serveis perfectes i serveis de valor afegit. Les estratègies implementades per AHT ofereixen a projecte sobre com els hotels de tot el món poden generar ingressos alhora que atenen les demandes en evolució dels viatgers.

Aquestes iniciatives també podrien establir a precedent de les marques globals d'hostaleria, animant-los a:

Conclusió: un model per al futur de l'hostaleria

Amb la finalització satisfactòria de quatre projectes centrats en els ingressos sota la iniciativa “GRO AHT”., Ashford Hospitality Trust ha adoptat un enfocament proactiu per optimitzar les operacions de l'hotel. Mitjançant l'equilibri rendibilitat amb la satisfacció dels hostes, l'empresa s'ha posicionat com a líder en innovació hotelera.

A mesura que els hotels de tot el món busquen maneres de fer-ho maximitzar els ingressos, millorar la implicació dels hostes i mantenir-se competitiu, les estratègies d'AHT serveixen com a model per al futur del sector. Ja sigui a través enginyeria de menús, millores d'aparcament, millores de venda al detall o ajustos de tarifes, la capacitat de adaptar-se a les tendències del mercat mantenint experiències superiors als hostes serà clau per a l'èxit a llarg termini en l'hostaleria.

Compartir a:

Subscriu-te als nostres butlletins

Articles Relacionats

Seleccioneu el vostre idioma

PARTNERS

a-TTW

Subscriu-te als nostres butlletins

Vull rebre notícies sobre viatges i esdeveniments comercials de Travel And Tour World. He llegit Travel And Tour World'sConfidencialitat.