TTW
TTW

Xina, Índia, Aràbia Saudita, Emirats Àrabs Units, EUA, Costa Rica, Perú, Brasil: auge de viatges impulsat per IA: com aquests països lideren el creixement del mercat de tres bilions de dòlars del 2024 al 2028

Dilluns, febrer 3, 2025

El mercat mundial de viatges està experimentant a canvi històric, amb previsions predictives 2.86 bilions de dòlars en creixement del 2024 al 2028, tal com s'ha destacat en un informe recent de Technavio. S'espera que la indústria creixi a un CAGR de 11.1%, impulsat per un un interès creixent en els viatges vivencials, la transformació digital i la integració de la intel·ligència artificial (IA).. Tanmateix, reptes com ara inestabilitat geopolítica i riscos de seguretat continuar afectant el desenvolupament del sector.

Aquest augment previst en el sector dels viatges destaca noves oportunitats per a empreses, viatgers i destinacions, amb especial èmfasi en experiències personalitzades, avenços digitals i creixent despesa en viatges de classe mitjana. Clau companyies de viatges globals—Incloent Expedia Group, Marriott International, Booking Holdings i American Express Global Business Travel—estan jugant un paper fonamental en la configuració d'aquest mercat en evolució.

Boom de viatges amb IA: redefinició de reserves, planificació i experiències

La intel·ligència artificial està revolucionant el mercat de viatges de múltiples maneres, fent viatges més fluida, eficient i adaptada a les preferències individuals. L'anàlisi de mercat impulsada per IA permet a les empreses anticipar-se comportament del consumidor, optimitzar els preus i millorar les experiències dels clients.

Amb el paper creixent de la IA hostaleria, companyies aèries i creuers, s'espera que sigui el futur dels viatges més personalitzat, intuïtiu i millorat digitalment que mai.

L'auge dels viatges vivencials i el turisme personalitzat

A mesura que els viatgers s'allunyen de les visites turístiques tradicionals, la demanda de turisme personalitzat, privat i d'aventura està augmentant ràpidament. Aquesta tendència es reflecteix a la creixent popularitat de les experiències de viatge temàtiques, com ara expedicions de safari, aventures en iot, visites culinàries i viatges en tren de luxe.

Amb els viatges de negocis també repunten, les corporacions s'estan incorporant experiències personalitzades i elements d'oci en viatges laborals, combinant productivitat amb exploració cultural.

Creixement del mercat global: regions clau liderant l'augment

L'expansió del mercat de viatges és no limitat a cap regió, ja que s'espera que diverses àrees clau contribueixin significativament al creixement de la indústria.

Aquesta diversitat geogràfica permet als viatgers explorar a gamma més àmplia de destinacions, oferint un equilibri d'aventura, relaxació i immersió cultural.

Auge dels viatges impulsat per la intel·ligència artificial: reptes al mercat de viatges: seguretat, immigració i factors econòmics

Tot i la potencial de creixement massiu, el sector dels viatges ho continua afrontar reptes urgents que podria afectar la seva expansió.

La indústria també ho és adaptació a les preocupacions ambientals, Amb iniciatives de sostenibilitat i turisme ecològic guanyant impuls entre els viatgers conscients.

Digitalització i xarxes socials: com els viatgers trien les destinacions

La influència creixent de xarxes socials, màrqueting d'influencers i contingut generat pels usuaris està transformant com les persones descobrir i reservar experiències de viatge.

Amb la transformació digital en el seu punt àlgid, El màrqueting personalitzat i basat en l'experiència està configurant les decisions de viatge, destacant autenticitat, narració immersiva i interaccions culturals úniques.

El paper dels viatges de negocis i la seva transformació contínua

Mentre que els viatges d'oci dominen l'expansió del sector, els viatges de negocis segueixen sent un motor clau del turisme global. L'auge de models de treball híbrids i retirs corporatius ha canviat la manera com els professionals aborden els viatges, barrejant-se treball i oci en una única experiència.

A mesura que les organitzacions s'adapten entorns de treball flexibles, els viatges corporatius continuen evolucionar juntament amb els avenços tecnològics i les expectatives canviants de la força de treball.

Conclusió: què significa això per als viatgers

Amb el Es preveu que el mercat de viatges creixi en 2.86 bilions de dòlars el 2028, la indústria està passant a transformació significativa. Innovacions impulsades per IA, turisme experiencial i integració digital estan remodelant com els viatgers planificar, reservar i experimentar els seus viatges.

Per als viatgers, aquest canvi significa una major personalització, destinacions més accessibles i una comoditat millorada en navegar tendències turístiques internacionals. A mesura que s'intensifica la competència entre marques d'hostaleria i viatges, el món pot esperar millors ofertes de serveis, experiències de viatge immersives i una xarxa turística global més interconnectada.

Tot i estar en curs riscos de seguretat, barreres a la immigració i fluctuacions econòmiques, el futur dels viatges segueix sent optimista, trepidant i impulsat per l'evolució tecnològica. Com La IA i els recursos digitals continuen donant forma al turisme global, els propers quatre anys probablement aportar innovacions i oportunitats sense precedents per als viatgers de tot el món.

Compartir a:

Subscriu-te als nostres butlletins

Articles Relacionats

Seleccioneu el vostre idioma

PARTNERS

a-TTW

Subscriu-te als nostres butlletins

Vull rebre notícies sobre viatges i esdeveniments comercials de Travel And Tour World. He llegit Travel And Tour World'sConfidencialitat.