Inici » NOTÍCIES AÈRIES » La Xina, el Japó, l'Índia, Singapur i altres països es preparen per a més de 4,000 noves interrupcions de vols als aeroports de Pequín, Tòquio, Delhi, Hong Kong i altres, ja que el mal temps atrapa aerolínies com Air China, ANA, Emirates Airlines i altres. La Xina, el Japó, l'Índia, Singapur i altres països es preparen per a més de 4,000 noves interrupcions de vols als aeroports de Pequín, Tòquio, Delhi, Hong Kong i altres, ja que el mal temps atrapa aerolínies com Air China, ANA, Emirates Airlines i altres.
Dilluns, juliol 7, 2025
El mal temps, incloent-hi tempestes, pluges intenses i poca visibilitat, ha causat més de 4,000 interrupcions de vols en els principals aeroports de la Xina, el Japó, l'Índia, Singapur i altres parts d'Àsia. Aeroports com ara Pequín Capital, Tòquio Narita, Indira Gandhi de Delhi i Singapur Changi estan experimentant retards i cancel·lacions importants. Aerolínies com Air China, ANA, Singapore Airlines i altres tenen dificultats per gestionar les operacions, deixant milers de passatgers encallats mentre s'enfronten al caos relacionat amb el clima.
Condicions meteorològiques i retards als principals aeroports asiàtics
L'impacte d'aquestes interrupcions es va notar als principals aeroports internacionals, amb retards i cancel·lacions importants a Beijing Capital International, Dubai International, Singapore Changi, Hong Kong International i altres centres de connexions clau. El mal temps, incloent-hi tempestes, baixa visibilitat i fortes pluges, va agreujar els reptes operatius tant per a les companyies aèries com per als serveis terrestres.
Aeroport internacional de Beijing Capital (PEK)
A l'aeroport internacional de Pequín Capital, 211 vols van patir retards i 24 vols van ser cancel·lats. La majoria d'aquestes interrupcions van ser causades per tempestes intenses, ruixats i baixa visibilitat. Air China, Hainan Airlines i China Eastern es van veure especialment afectades, i Air China va patir una part important dels retards i cancel·lacions, cosa que va convertir el dia en un repte per als viatgers.
Aeroport internacional de Dubai (DXB)
L'aeroport internacional de Dubai va patir 238 retards i 12 cancel·lacions. Les pluges moderades i els vents racheosos van ser els responsables dels retards. FlyDubai va ser la companyia aèria més afectada, i va ser la responsable d'una part substancial dels retards. Altres grans companyies aèries com Emirates i Air India també es van veure afectades, ja que el temps va empitjorar al llarg del dia, cosa que va afectar la capacitat de l'aeroport per mantenir el seu horari.
Aeroport de Singapur Changi (SIN)
L'aeroport Changi de Singapur va registrar 242 retards i una cancel·lació. Les fortes pluges, la mala visibilitat i una pista mullada van causar interrupcions considerables a companyies aèries com AirAsia, Cathay Pacific i Singapore Airlines. Aquests problemes meteorològics van dificultar el manteniment del ritme de les operacions terrestres, cosa que va provocar múltiples retards en els vols durant el dia.
Aeroport internacional de Hong Kong (HKG)
A l'Aeroport Internacional de Hong Kong, 247 vols van patir retards i 8 vols van ser cancel·lats. Els núvols baixos, la pluja lleugera i els vents forts van afectar greument l'eficiència operativa de l'aeroport, i companyies aèries com Cathay Pacific, EVA Air i China Eastern van patir la majoria de les interrupcions. Aquestes condicions meteorològiques van afectar especialment els vols internacionals, provocant més retards durant tot el dia.
Aeroport Internacional Incheon (ICN)
L'aeroport internacional d'Incheon, situat a Corea del Sud, va patir 266 retards i 1 cancel·lació. L'aeroport va patir pluges intenses i vents moderats, cosa que va causar retards a companyies aèries com Asiana Airlines, Air Seoul i Korean Air. Tot i que l'aeroport va poder gestionar la majoria dels retards, el temps va contribuir a llargs temps d'espera per als passatgers, sobretot a última hora de la tarda.
Aeroport internacional de Narita (NRT)
Narita, al Japó, va patir 107 retards i cap cancel·lació. La pluja lleugera i el cel ennuvolat van causar aquestes interrupcions, afectant especialment companyies aèries com ANA Wings i Air Canada. Tot i que es van registrar retards, l'impacte general va ser menys greu que en altres aeroports, ja que les operacions es van reprendre més ràpidament.
Aeroport de Suvarnabhumi (BKK)
L'aeroport de Suvarnabhumi de Tailàndia va registrar 179 retards i 11 cancel·lacions. Fortes tempestes i pluja van afectar companyies aèries com Thai Airways, Vietnam Airlines i Air China. Malgrat les interrupcions relacionades amb el clima, l'aeroport va aconseguir processar l'acumulació de vols, tot i que els vols de llarga distància van patir els retards més llargs.
Aeroport internacional de Hamad (DOH)
L'aeroport internacional de Hamad, el principal aeroport de Qatar, va patir 122 retards sense cancel·lacions. Les interrupcions estaven relacionades amb vents forts i pluja intermitent. Qatar Airways va afrontar la major part dels retards, tot i que l'equip operatiu de l'aeroport va minimitzar l'impacte de manera eficient adaptant-se als vols retardats i garantint cancel·lacions mínimes.
Aeroport internacional de Taiwan Taoyuan (TPE)
L'aeroport internacional de Taoyuan, a Taiwan, va patir 216 retards i 8 cancel·lacions, a causa de la mala visibilitat i els ruixats intermitents. China Airlines, EVA Air i Cathay Pacific van patir la majoria dels retards. Aquestes interrupcions van afectar principalment els vols d'arribada des de destinacions internacionals, provocant retards per a diverses companyies aèries durant tot el dia.
Aeroport internacional de Sharjah (SHJ)
L'aeroport de Sharjah, als Emirats Àrabs Units, va patir 84 retards i 2 cancel·lacions. Els vents moderats i la pluja lleugera van causar retards menors, especialment per a Air Arabia. Malgrat aquestes condicions meteorològiques, els retards van ser relativament menors i l'aeroport va aconseguir evitar importants colls d'ampolla operatius.
Aeroport internacional de Guangzhou Baiyun (CAN)
A l'aeroport internacional de Guangzhou Baiyun, 289 vols van patir retards, tot i que no es van produir cancel·lacions. Les tempestes i la visibilitat reduïda van ser els principals factors que hi van contribuir. Aerolínies com China Southern Airlines, Air China i Hainan Airlines van reportar el nombre més elevat de retards, que van afectar especialment els vols nacionals i regionals.
Aeroport internacional de Chengdu Shuangliu (CTU)
L'aeroport internacional de Chengdu va registrar 101 retards i 5 cancel·lacions, a més de pluges i tempestes que van causar alentiments en les operacions terrestres. China Southern Airlines i Tibet Airlines es van veure notablement afectades. No obstant això, l'aeroport va treballar ràpidament per resoldre la majoria dels retards ajustant els horaris de vol.
Aeroport internacional de Kansai (KIX)
L'aeroport internacional de Kansai del Japó va informar de 97 retards i cap cancel·lació. La pluja lleugera i els vents van causar petites interrupcions, afectant especialment els vols operats per companyies aèries com Peach Aviation, ANA i China Airlines. Els retards van ser relativament curts i no van afectar greument les operacions.
Aeroport internacional de Chatrapati Shivaji (BOM)
L'aeroport internacional Chatrapati Shivaji de Mumbai va patir 170 retards i 8 cancel·lacions. Les fortes pluges i les tempestes van causar interrupcions a companyies aèries com Air India, SpiceJet i British Airways. Malgrat aquests reptes, el personal de l'aeroport es va assegurar que tots els vols de sortida es reprogramaven de manera oportuna.
Aeroport internacional de Ngurah Rai (Bali) (DPS)
L'aeroport internacional Ngurah Rai de Bali va patir 232 retards i 1 cancel·lació. L'aeroport va patir interrupcions a causa de tempestes i pluja, i companyies aèries com Garuda Indonesia, AirAsia i Batik Air van patir retards importants. Les operacions a l'aeroport es van veure afectades, però unes cancel·lacions mínimes van garantir una recuperació sense problemes al vespre.
Aeroport Internacional de Wuhan Tianhe (WUH)
Wuhan Tianhe va patir 93 retards i 1 cancel·lació. Les fortes pluges van ser la causa principal d'aquestes interrupcions, que van afectar especialment companyies aèries com China Eastern i China Southern Airlines. Tot i que el nombre de retards va ser menor en comparació amb altres centres de connexió, el clima va provocar retards en les operacions de vol.
Aeroport internacional de Kabul (KBL)
L'aeroport internacional de Kabul va patir 8 retards i cap cancel·lació. Les interrupcions relacionades amb el clima van ser menors, amb pluges lleugeres que van afectar les operacions de companyies aèries com Ariana Afghan i Kam Air. L'impacte d'aquests retards va ser baix i els passatgers van poder reprendre els seus plans de viatge relativament ràpidament.
Aeroport internacional de Shenzhen Bao'an (SZX)
L'aeroport internacional de Shenzhen Bao'an va registrar 178 retards i 4 cancel·lacions. Les tempestes i les fortes pluges van ser les principals causes dels retards, que van afectar especialment companyies aèries com China Southern i Shenzhen Airlines. El temps va plantejar importants problemes operatius, però l'aeroport va aconseguir mantenir el ritme de les coses amb cancel·lacions mínimes.
Detailed Summary of Flight Disruptions Across Prominent Airports in Asia Today
Aeroport internacional de Beijing Capital (PEK)
- Retards totals: 211
- Total de cancel·lacions: 24
- Aerolínies afectades:
- Air China: 24 cancel·lacions (3%), 134 retards (17%)
- All Nippon: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (33%)
- China Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (33%)
- Shandong Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 4 retards (9%)
- China Eastern: 0 cancel·lacions (0%), 9 retards (20%)
- Hainan Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 23 retards (11%)
- Air China Inner Mongolia: 0 cancel·lacions (0%), 7 retards (10%)
- Cathay Pacific: 0 cancel·lacions (0%), 3 retards (21%)
- Hong Kong Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (25%)
- Sichuan Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 6 retards (17%)
- SF Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 4 retards (13%)
- Shenzhen Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 3 retards (7%)
- China Postal Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (12%)
- Air Algerie: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (50%)
- Lufthansa: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (33%)
- EVA Air: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (100%)
- Grand China Air: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (100%)
- Vietnam Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (100%)
- Korean Air: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (8%)
- Kunming Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (50%)
- Emirates: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (16%)
- Asiana: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (25%)
Aeroport internacional de Dubai (DXB)
- Retards totals: 238
- Total de cancel·lacions: 12
- Aerolínies afectades:
- FlyDubai: 7 cancel·lacions (1%), 69 retards (18%)
- Mahan Air: 3 cancel·lacions (50%), 1 retard (16%)
- Ariana Afghan: 2 cancel·lacions (50%), 0 retards (0%)
- Air France: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (100%)
- Air India: 0 cancel·lacions (0%), 6 retards (26%)
- SriLankan Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (50%)
- Air Tanzania: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (50%)
- Air India Express: 0 cancel·lacions (0%), 5 retards (19%)
- British Airways: 0 cancel·lacions (0%), 3 retards (42%)
- Biman de Bangladesh: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (50%)
- Belavia: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (100%)
- Air China: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (50%)
- Condor: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (100%)
- Cathay Pacific: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (100%)
- Lufthansa: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (16%)
- Ethiopian Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (25%)
- FitsAir: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (10%)
- flyadeal: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (100%)
- Propietari desconegut: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (7%)
- Gulf Air: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (33%)
- Himalaya Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (33%)
- IndiGO: 0 cancel·lacions (0%), 8 retards (26%)
- Jazeera Airways: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (100%)
- KLM: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (100%)
- Flynas: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (50%)
- Kenya Airways: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (33%)
- Air Astana: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (25%)
- Middle East Airlines – Air Liban: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (33%)
- MAI: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (100%)
- Philippine Air Lines: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (100%)
- Pakistan International Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (11%)
- Qatar Airways: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (20%)
- Royal Brunei: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (100%)
- Nepal Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (100%)
- SpiceJet: 0 cancel·lacions (0%), 16 retards (76%)
- Singapore Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (100%)
- Air Sial: 0 cancel·lacions (0%), 3 retards (60%)
- Aràbia Saudita: 0 cancel·lacions (0%), 3 retards (10%)
- Suïssa: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (50%)
- Syrian Arab Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (50%)
- Turkish Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (10%)
- Emirates: 0 cancel·lacions (0%), 71 retards (14%)
- US-Bangla Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (33%)
- Uzbekistan Airways: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (100%)
- Airblue: 0 cancel·lacions (0%), 3 retards (23%)
- Wizz Air Malta: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (50%)
- Aeroflot: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (40%)
Aeroport internacional Indira Gandhi (DEL)
- Retards totals: 172
- Total de cancel·lacions: 3
- Aerolínies afectades:
- Aeroflot: 1 cancel·lació (50%), 1 retard (12%)
- Air Arabia: 2 cancel·lacions (50%), 2 retards (50%)
- Air Astana: 1 cancel·lació (33%), 1 retard (33%)
- Air Canada: 1 cancel·lació (0%), 65 retards (16%)
- Air India: 1 cancel·lació (0%), 12 retards (13%)
- Air India Express: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (100%)
- AirAsia X: 2 cancel·lacions (100%), 2 retards (100%)
- Akasa Air: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (2%)
- Alliance Air: 0 cancel·lacions (0%), 6 retards (35%)
- Ariana Afghan: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (200%)
Aeroport de Singapur Changi (SIN)
- Retards totals: 242
- Total de cancel·lacions: 1
- Aerolínies afectades:
- KLM: 1 cancel·lació (16%), 1 retard (16%)
- Air France: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (50%)
- Air India: 0 cancel·lacions (0%), 3 retards (25%)
- Thai AirAsia: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (25%)
- SriLankan Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (25%)
- Indonesia AirAsia: 0 cancel·lacions (0%), 6 retards (46%)
- Air India Express: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (16%)
- AirAsia: 0 cancel·lacions (0%), 15 retards (37%)
- British Airways: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (16%)
- Biman de Bangladesh: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (66%)
Aeroport internacional de Hong Kong (HKG)
- Retards totals: 247
- Total de cancel·lacions: 8
- Aerolínies afectades:
- Cathay Pacific: 2 cancel·lacions (0%), 87 retards (24%)
- EVA Air: 2 cancel·lacions (9%), 9 retards (40%)
- Starlux: 2 cancel·lacions (50%), 2 retards (50%)
- Hong Kong Express Airways: 1 cancel·lació (1%), 24 retards (17%)
- Thai AirAsia: 0 cancel·lacions (0%), 3 retards (75%)
- Air Japan: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (50%)
- Air New Zealand: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (66%)
- Filipines AirAsia: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (100%)
- Aerotranscargo: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (50%)
- Indonesia AirAsia: 0 cancel·lacions (0%), 4 retards (57%)
Aeroport Internacional Incheon (ICN)
- Retards totals: 266
- Total de cancel·lacions: 1
- Aerolínies afectades:
- EVA Air: 1 cancel·lació (12%), 1 retard (12%)
- Asiana: 0 cancel·lacions (0%), 50 retards (29%)
- Air Busan: 0 cancel·lacions (0%), 3 retards (16%)
- Air Canada: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (20%)
- Air Macau: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (25%)
- Air Premia: 0 cancel·lacions (0%), 4 retards (25%)
- Air Seoul: 0 cancel·lacions (0%), 9 retards (36%)
- AirAsia: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (100%)
- AeroLogic: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (33%)
- China Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (28%)
Aeroport internacional de Narita (NRT)
- Retards totals: 107
- Total de cancel·lacions: 0
- Aerolínies afectades:
- Asiana: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (25%)
- Air Canada: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (16%)
- Air Japan: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (15%)
- All Nippon: 0 cancel·lacions (0%), 6 retards (13%)
- Filipines AirAsia: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (50%)
- Peach Aviation: 0 cancel·lacions (0%), 6 retards (13%)
- Air Seoul: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (50%)
- China Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 6 retards (50%)
- Air China: 0 cancel·lacions (0%), 4 retards (16%)
- Cathay Pacific: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (16%)
Aeroport internacional de Suvarnabhumi Bangkok (BKK)
- Retards totals: 179
- Total de cancel·lacions: 11
- Aerolínies afectades:
- SKY ANGKOR: 5 cancel·lacions (83%), 0 retards (0%)
- Vietravel Airlines: 2 cancel·lacions (50%), 0 retards (0%)
- Garuda Indonesia: 2 cancel·lacions (50%), 0 retards (0%)
- Air Caledonie International: 1 cancel·lació (100%), 0 retards (0%)
- China Airlines: 1 cancel·lació (10%), 6 retards (60%)
- Air India: 0 cancel·lacions (0%), 3 retards (25%)
- Thai AirAsia: 0 cancel·lacions (0%), 4 retards (9%)
- Air Japan: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (16%)
- SriLankan Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (100%)
- Peach Aviation: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (100%)
Aeroport internacional de Ngurah Rai Bali (DPS)
- Retards totals: 232
- Total de cancel·lacions: 1
- Aerolínies afectades:
- KLM: 1 cancel·lació (50%), 0 retards (0%)
- Thai AirAsia: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (40%)
- Air New Zealand: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (50%)
- Indonesia AirAsia: 0 cancel·lacions (0%), 24 retards (48%)
- AirAsia: 0 cancel·lacions (0%), 4 retards (66%)
- Batik Air: 0 cancel·lacions (0%), 11 retards (40%)
- China Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (50%)
- China Eastern: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (100%)
- Hong Kong Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 4 retards (100%)
- China Southern Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 4 retards (100%)
Aeroport Internacional de Wuhan Tianhe (WUH)
- Retards totals: 93
- Total de cancel·lacions: 1
- Aerolínies afectades:
- China Eastern: 1 cancel·lació (0%), 29 retards (16%)
- Beijing Capital Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 3 retards (37%)
- Air China: 0 cancel·lacions (0%), 10 retards (13%)
- Shandong Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (5%)
- Hainan Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 5 retards (15%)
- Spring Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (25%)
- China Southern Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 31 retards (16%)
- Urumqi Air: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (16%)
- XiamenAir: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (7%)
- Donghai Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (50%)
Aeroport internacional de Kabul (KBL)
- Retards totals: 8
- Total de cancel·lacions: 0
- Aerolínies afectades:
- Ariana Afghan: 0 cancel·lacions (0%), 5 retards (45%)
- Kam Air: 0 cancel·lacions (0%), 3 retards (20%)
Aeroport internacional de Guangzhou Baiyun (CAN)
- Retards totals: 289
- Total de cancel·lacions: 0
- Aerolínies afectades:
- Aeroflot: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (50%)
- AirAsia: 0 cancel·lacions (0%), 5 retards (35%)
- Beijing Capital Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 5 retards (29%)
- Air China: 0 cancel·lacions (0%), 9 retards (10%)
- Zhejiang Loong: 0 cancel·lacions (0%), 4 retards (22%)
- Shandong Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (7%)
- China Eastern: 0 cancel·lacions (0%), 39 retards (28%)
- West Air: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (33%)
- Hainan Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 16 retards (16%)
- Spring Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (4%)
Aeroport internacional de Chengdu Shuangliu (CTU)
- Retards totals: 101
- Total de cancel·lacions: 5
- Aerolínies afectades:
- Shenzhen Airlines: 3 cancel·lacions (23%), 0 retards (0%)
- Air China: 0 cancel·lacions (0%), 29 retards (13%)
- China Eastern: 0 cancel·lacions (0%), 11 retards (24%)
- Air China Inner Mongolia: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (25%)
- Sichuan Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 22 retards (12%)
- China Southern Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 5 retards (14%)
- Tibet Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 28 retards (40%)
- Chengdu Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 5 retards (10%)
Aeroport internacional de Kansai (KIX)
- Retards totals: 97
- Total de cancel·lacions: 0
- Aerolínies afectades:
- Asiana: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (8%)
- Air Busan: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (8%)
- Air France: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (50%)
- ANA Wings: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (25%)
- All Nippon: 0 cancel·lacions (0%), 3 retards (13%)
- Peach Aviation: 0 cancel·lacions (0%), 15 retards (19%)
- Air Seoul: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (33%)
- China Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 3 retards (21%)
- Shandong Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (8%)
- China Eastern: 0 cancel·lacions (0%), 2 retards (9%)
Aeroport internacional de Chatrapati Shivaji (BOM)
- Retards totals: 170
- Total de cancel·lacions: 8
- Aerolínies afectades:
- SpiceJet: 6 cancel·lacions (22%), 5 retards (18%)
- Akasa Air: 2 cancel·lacions (2%), 2 retards (2%)
- Azerbaijan Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (50%)
- Air India: 0 cancel·lacions (0%), 35 retards (14%)
- SriLankan Airlines: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (25%)
- Air Tanzania: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (50%)
- Air India Express: 0 cancel·lacions (0%), 13 retards (36%)
- British Airways: 0 cancel·lacions (0%), 3 retards (75%)
- AeroLogic: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (50%)
- Cathay Pacific: 0 cancel·lacions (0%), 1 retard (25%)
I molts més aeroports també van ser afectats.
Reptes operatius i resposta de les companyies aèries
Les companyies aèries i les autoritats aeroportuàries han estat prenent mesures per mitigar l'impacte de les interrupcions meteorològiques severes. S'anima els passatgers a mantenir-se al dia de l'estat dels vols en temps real i a mantenir la flexibilitat en els seus plans de viatge. Moltes companyies aèries ofereixen opcions de canvi de reserva i assistència als viatgers, amb l'objectiu de reduir les molèsties causades per aquests retards.
Mirant endavant
A mesura que continua la temporada de viatges d'estiu, es recomana als viatgers que estiguin atents consultant les actualitzacions dels vols i tenint en compte els possibles retards, especialment quan viatgen a través dels principals centres internacionals. Els aeroports i les companyies aèries treballen constantment per perfeccionar les seves estratègies de contingència per fer front a fenòmens meteorològics imprevisibles, ajudant els viatgers a adaptar-se a aquests reptes.
Davant dels patrons meteorològics cada cop més irregulars, s'insta els passatgers a mantenir-se proactius i flexibles per a unes experiències de viatge més fluides i previsibles.
etiquetes: Notícies de les companyies aèries, ANA, Beijing, Xina, Delhi, Índia, Japó, Singapur, Tòquio, Notícies turístiques, Viatjar, Notícies de viatges